Przekonali się o tym uczniowie klas gimnazjalnych i szkoły podstawowej podczas warsztatów Lego Education Mindstroms, które to odbyły się w dniu 12 października w szkolnej pracowni informatycznej w ramach akcji Meet and code podczas Europejskiego Tygodnia Kodowania.
W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania w klasie 4e odbyły się dziś (11.10.2017r.) warsztaty z podstaw robotyki i programowania z zestawami edukacyjnymi Lego WeDo 2.0 oraz Make Block mBot.
Uczennice grupy pierwszej miały za zadnie zbudować i zaprogramować w aplikacji dedykowanej do zestawu We Do jeden z podstawowych modeli Mio.
Gmina Sosnowiec
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu,
ul. Bohaterów Monte Cassino 46
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt.8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
oraz zaprasza do złożenia oferty
W dniach od 7 do 22 października w naszej szkole będą organizowane zajęcia i warsztaty w ramach inicjatywy Europejskiego Tygodnia Kodowania.
KARTA INFORMACYJNA WNIOSEK O OBIĘCIE DZIECKA WCZESNYM WSPOMAGANIEM ROZWOJU
1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. o systemie oświaty (Dz. U. 2017.0.59).
2. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci Dz. U. z 2017r/. Poz. 1635;
§ 1. Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci ma na celu pobudzenie psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole.
§ 2. Organizacja zajęć wczesnego wspomagania odbywa się wyłącznie na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania wydanej przez zespół orzekający w poradni psychologiczno – pedagogicznej.
Czytaj
więcej
»
Od 2 października br. rozpoczęły się w naszej placówce zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Rodziców mających dzieci z trudnościami w rozwoju psychomotorycznym lub komunikacyjnym zachęcamy do podjęcia decyzji o uczestnictwie w terapii wwrd. W/w sprawie można się kontaktować z koordynatorem ds. wwrd panią Dorotą Stępień telefon nr 32 263 19 19. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka to wielospecjalistyczne, kompleksowe i intensywne działania, mające na celu stymulowanie funkcji odpowiedzialnych za rozwój psychomotoryczny i komunikację małego dziecka niepełnosprawnego, od chwili wykrycia niepełnosprawności do czasu podjęcia przez dziecko nauki w szkole, a także pomoc i wsparcie udzielane rodzicom i rodzinie w nabywaniu