„Zające” zrealizowały zadanie z modułu III „Zaświeć na niebiesko” – Dzień Świadomości Autyzmu. Pani Magda – nasza psycholog – przybliżyła przedszkolakom temat zaburzeń ze spektrum autyzmu. Celem zajęć było zwiększenie świadomości i wrażliwości w temacie autyzmu.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu II „Najpiękniejsze zakątki Polski” -Wykonanie pocztówek z wakacji.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu II – „Znani Polacy” – przybliżenie dzieciom
sylwetki znanego Polaka. Naszym bohaterem był Julian Tuwim.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu IV „Niezwykła sztuka origami” – z wykorzystaniem tej techniki przedszkolaki wykonały bałwanki.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu IV – „Dzień pizzy”.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu IV – „Weneckie maski’ – w ramach którego wykonały
kolorowe karnawałowe maski.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu IV – „Chińskie wachlarze” –wykonanie z papieru wachlarzy
i ozdobienie ich według własnego pomysłu.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu I – „Cztery pory roku w piosence”-
prezentacja utworu związanego z wybraną porą roku. Przygotowaliśmy piosenkę związaną z
jesienią – „Wietrzyk psotnik”.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu III – „Nie ma dzieci, są ludzie” w ramach obchodów Ogólnopolskiego Dnia Praw Dziecka.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu III – „Kodeks dobrego zachowania”.
Przypomnieliśmy zasady panujące w grupie oraz zwróciliśmy uwagę na ich przestrzeganie.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu I – „Złap Chwilę! Jesień w obiektywie”.
Korzystaliśmy z pięknej jesiennej pogody.
„Zające” zrealizowały zadanie z Modułu III – „Drzewko szczęścia”. Poznawaliśmy
różne gatunki drzew, wykorzystaliśmy skarby jesieni do wykonania naszego drzewka.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu I – „Kamishibai”- japońska sztuka czytania obrazów – wykorzystując plansze z obrazkami i tekstem oraz drewnianą lub kartonową skrzynkę (butai), – na wzór parawanu z teatrzyków marionetkowych – przedstawiane są kolejne fragmenty historii, bajki, opowiadania. Dziękujemy Pani Magdzie – naszej psycholog za przedstawienie nam bajki „Przygody Marudka”.
„Zające” zrealizowały zadanie z modułu I – Dzień Kropki, którego celem jest wzbudzenie u
dzieci kreatywności, pomysłowości, zachęcanie do działania. To dzień odwagi i zabawy. Tego dnia
nasze zabawy wypełnione były kolorowymi kropkami. Przedszkolaki wysłuchały opowiadania, jak to
zwyczajna kropka zmieniła świat małej dziewczynki o imieniu Vashti. Historia ta uświadomiła
dzieciom, że każdy z nas ma jakieś ukryte zdolności.